Photobucket

Tuesday, April 9, 2013

Pertemuan Yang Tak Disangka





alhamdulillah.. akhirnya terubat jgak rindu ku .. rindu?? agak2 dkat sape ye.?? mesti korang pkir lain kn?? haha.. jwpannya rindu dkat "Ustaz" kesayangan aku la.. namanya Ustaz Muhd Redza .. dia sekarang berkhidmat di MASJID SULTAN MIZAN,PUTRAJAYA.. beliau sudah berkhidmat selama 4 tahun di situ.. sebelum berkhidmat disitu , beliau berkhidmat di masjid putrajaya jgak.. tp msjid yg lagi satu 2.. aq lpe nama msjid 2.. tp kt ptrajaya la.. hehe.. tak silap, ustaz redza pernah menikah kan Nabil Rajalawak dgn Irma Hasmi.. alhamdulillah rezeki ustaz.. 

hah..ni dye buktinya.. huhu.. ustaz bersama suami Irma ..

diriku rasa bersyukur sangat2 kerana dapat berguru dengan ustaz redza walawpon x seberapa lama.. tak silap dulu aku waktu darjah 5 ke darjah 6, ustaz ada buat kelaz hafazan al-Quran.. x ramai sangat yang masuk kelas ni.. bila ingat blik.. kenangan kitaorang bersama ustaz ni , memang happening gila.. haha


hah... nmpk tarikh kt gmbar 2.. 9 hari bulan 7..taon bpe aku tak sure.. haha.. mase ni aku buat jamuan hari jadi diriku yang ke berapa entah.. lupa la.. haha.. mklum la, usia dah meningkat.. haha.. dah lama kot gambar ni.. huhu.. dlam gmbr tu hanya sebilangan saja anak murid ustaz termsok diriku.. ada beberapa lagi entah kemana.. haha..  diriku mengucapkan terima kasih banyak2 kepada ustaz kerana telah membimbing diriku dan kwan2 yang lain ke jalan yg benar .. dan jadikan kn kami seorang "HAFIZ" walawpon hanya hafal 2 juzuk sahaja.. aku mendoakan ustaz redza sentiasa dilindungi TUHAN dan dimurahkan rezeki.. amin.. 


2 comments: